קופסת ההפתעות של יולי

מה שקיבלתי מגלוסיבוקס בחודש יולי

אני יודעת שזה הכי בת 16, אבל בכל חודש כשאני יודעת שהשליח של "גלוסיבוקס" מגיע, אני מחכה לו בשקיקה ליד הדלת שיביא לי את קופסת ההפתעות שלי. הפעם קיבלתי את הקופסה על הבוקר כשאני חמושה בקומבינזון סקסי של הלו קיטי וקורי שינה טריים (אולי אני באמת בת 16) ומיד חטפתי מהשליח את הקופסה ורצתי להכין קפה. אחרי שהתעוררתי (עניין של 30 שניות) גיליתי שהפעם קיבלתי:
1. קרם אולטרה ליפט של GARNIER בגודל מלא. זהו שילוב של קרם לחות וסרום אקטיבי המספק פיתרון מהיר ויעיל לשמירה על העור מפני סימני הגיל העיקריים. המוצר מסייע בטיפול בקמטים, מיצוק העור והחזרת הזוהר לעור הפנים. מבנה הספירלה הייחודי מבטיח כמות שווה ואחידה בכל מריחה. מחיר בחנות לפני מבצעים: 50 מ"ל 180 ש"ח.
2. דוגמית של Lancôme ג'ניפיק- התמצית האקטיבית למראה עור צעיר יותר. טיפה אחר טיפה, העור מתמלא בחיים חדשים, מחדש את נעוריו ונראה קורן באופן עוצר נשימה. גוון העור נעשה אחיד והעור רך מתמיד וקטיפתי למגע.
3. דוגמית של ברונזינג ביוטי של LANCASTER- תחליב מרענן לרגליים לגוון שיזוף זהוב וטבעי, בהתאמה אישית וללא כל חשיפה לשמש. מיועד לשימוש יומיומי, נספג באופן מיידי ונשטף בקלות ברחצה.
4. דוגמית של סבוקלם טריפל- קרם פנים ייחודי המשלב 3 פעולות חיוניות בתכשיר אחד: קרם לחות קליל ועדין דמוי מייקאפ חצי שקוף המעניק לעור גוון אחיד, ומקדם הגנהSPF 29 המעניק הגנה מפני קרני השמש.
5. דוגמית של בושם Cacharel אמור אמור- ניחוח פרחוני, פירותי, רענן וקייצי. כל מרכיב בא לידי ביטוי והופך את שיקוי האהבה לניחוח האולטימטיבי של הקיץ.
6. דוגמית של פודרה Clinique- שילוב של פודרה ואיפור בסיס באריזה אחת, פורמולה סופחת ברק ונטולת שומן. לפודרה מרקם שקוף במיוחד מעניק לעור מראה מאט מושלם. שומר על מראה ותחושה של רעננות, גם לאחר תיקוני איפור.

האקסטרות שהגיעו עם המוצרים:
1. שובר לקבלת גיליון חינם של לאישה.
2. 50 ש"ח מתנה ללנקום בקנייה ב-300 ש"ח ומעלה בסופר פארם.
3. קופון הנחה לקליניק של 10% על קנייה ממגוון מוצרי שלושת השלבים.
4. מסיר איפור בגודל מלא של לנקסטר מתנה על קנייה נעל 299 ש"ח ומעלה.
5. מגזין גלוסיבוקס ובו הפקת אופנה צנועה ומספר כתבות.

אז ברור שהיה שווה לחכות!!! וכדי שתבינו איך אתן מקבלות את הקופסה המדליקה הזו מדי חודש, הנה הפרטים:
"גלוסיבוקס" הוא מיזם אינטרנט בינלאומי שמצליח כבר בכ-30 מדינות ברחבי העולם, ובינואר 2012 הגיע סוף סוף גם לישראל. הרעיון העומד בבסיס החברה הוא שיווק באמצעות התנסות (Trysumers, Tryvertising), מגמה עולמית שהולכת ומתעצמת בעשור האחרון, בהלימה לצרכן החדש. מנויות גלוסיבוקס מקבלות פעם בחודש קופסת הפתעות מעוצבת שמכילה 5 מוצרים מגוונים בגודל מיוחד (travel size) של מותגים מהארץ ומהעולם.
עלות המנוי היא 75 ש"ח, כולל משלוח אישי עד הבית.
לרגל חג הפסח, השיקה חברת 'גלוסיבוקס ישראל' שרות המאפשר איסוף עצמי – מנוי גלוסיבוקס חודשי באיסוף עצמי יעלה כ-55 ₪. בשלב ראשוני האיסוף יתאפשר ממשרדי החברה בתל אביב ובמידה והפיילוט יהיה מוצלח השירות יתפתח לכל רחבי הארץ.
תוכן הקופסא משתנה כל חודש ונשמר בסודיות עד לפתיחת הקופסא – אפקט ההפתעה מוסיף לכיף ולהתרגשות. כל מנויה שמצטרפת לגלוסיבוקס ממלא את פרופיל היופי שלה (סוג העור, השיער, הניחוח המועדף וכדומה), כך שניתן לשלוח את המוצרים הייחודיים לפי צרכי הלקוחות ולפלח את הקופסאות באופן מדויק ואפקטיבי.
השתכנעתן? אז כנסו ללינק

תביאו אותה בתגובה! שימו לייק! לא חייבים להיות רשומים פה כדי להגיב. כל אחד יכול.


14 מחשבות על “קופסת ההפתעות של יולי

  1. אני קיבלתי מוצרים שונים וממש התלהבתי הפעם. כתבת גם מאוד יפה. חולה עליך ובכלל- אביגיל- תעשי לי ילד!!!!!!!

    אהבתי

  2. אני לא מתה על המוצר של סבוקלם כי הוא לא נספג טוב ומכתים את עור הפנים

    אהבתי

  3. מתה על המדור שלך וברכות על גוסטייל ואני גם קיבלתי כמעט כמוך אותם מוצרים

    אהבתי

כתיבת תגובה